Kollár Anna Self-Love Coach

Kollár Anna Self-Love Coach

Miért is van szükséged Álom-táblára?

2016. október 01. - Kollár Anna

kepzesek2.jpg

 

Sok terv és cél mocorog az agyam hátsó szegletében éjt-nappallá téve. Mégis, amikor leülök az asztalomhoz, abban a bizonyos szabad órában, hirtelen azt sem tudom hova kapjak, mibe kezdjek bele vagy mi is az, amit még be kell fejeznem. Hirtelen elveszettnek érzem magam, ami bizony a produktivitás egyik legnagyobb ellensége. A kérdés, hogy hogyan tudok ez ellen tenni...

 

Hatékonyság-növelő, kreativitást és szépérzéket igénybe vevő megoldás

Egyszer régen, még 2011-ben készítettem el életem első Álom tábláját. Volt rajta kép szerelemről, London College of Fashion képzésről, divatbemutatóról, utazásról és lapos hasról... Imádtam az előkészítését, a képek összegyűjtését és elhelyezését. De amit még jobban imádtam, hogy szépen lassan, a falra való kiakasztástól számított 1 éven belül minden megvalósult az álmaim közül!!! :)

Így bekerült az általam gyakorta igénybe vett, hogyan-váltsuk-valóra-az-álmunkat módszerek közé. Kislányként nagyon szerettem volna boszorkány lenni, hogy varázsolni tudjak. Ma már úgy gondolom, hogy többek között ez sem lehetetlen, csak meg kell találni a leginkább testhez álló bűbájt. Az én receptem pedig a következő:

  • Vegyél egy egységnyi parafa táblát (tipp: Ikea),
  • határozd meg, hogy milyen is a Te álom-életed (tipp: üres papírlap és 1 szabad óra),
  • válogass az álom-életedet megjelenítő képeket (tipp: Pinterest),
  • nyomtasd ki színesen,
  • és ragaszd fel a tábládra ízlés szerint.

Most már csak el kell helyezned egy általad jól látható helyre, hogy mindig emlékeztessen arra, miért is dolgozol, miért olvasod el a következő marketing könyvet, miért mész el az edzésre és miért kelsz fel hamarabb, hogy elkészíthesd a bűntudat-mentes-palacsintát (recept később :) ) a Szerelmednek.

 

Hogy miért is szuper és nagyszerű dolog Álom táblát készíteni?
Először is, mert már a 0. lépésnél kénytelen vagy leírni, hogy mi is az, amit akarsz. Ez pedig pontosan az a kérdés, ami bár roppant mód egyszerűnek tűnik, mégis meglepően nehéz megválaszolni. Mert mi is az, amit VALÓJÁBAN és ÉGŐ-VÁGGYAL akarsz?

Írd le most!

Leírtad? (Oké, akkor legalább átgondoltad? :p) Meg tudod válaszolni egy mondatban? Elég erősen dobog a szíved, ha rá gondolsz? Tényleg ez az igazság, vagy csak a társadalmi nyomásnak akarsz megfelelni? Megfogható? Körül tudod határolni, hogy mikor is teljesült? Tudsz mellé határidőt rendelni? Ugye, hogy nem is olyan egyszerű?

Én is ezzel kezdtem. Bár azt már hónapokkal ezelőtt összegyűjtöttem, hogy milyen is az én ideális életem - igen, erre is van egy nagyon egyszerű és mégis hatásos gyakorlatom -, most szépen csokrokba gyűjtöttem, hogy mik azok a területek, amiken változást szeretnék elérni.

  • Munka, karrier - Van egy álmom. Nagyon szeretném, ha sokkal, de sokkal többen lennénk, akik optimistán látjuk a világot, hiszünk önmagunkban és pozitív változást akarunk teremteni a környezetünkben. Ebben segít nekem a Style my Dream blog és emiatt dolgozok nap, mint nap a Self-Love Coachként, hogy minél több léleknek segíthessek abban, hogy megtalálja az igazi önmagát, fel merje vállalni és megvalósítsa az álmait.
  • Egészség - Tekintve, hogy Health, vagyis Egészség Coach az eredeti végzettségem és már most rengeteget tanultam a különböző szuper-ételekről, a tiszta táplálkozásról és nagy halomnyi anyagot tanulmányoztam át az egészség témájában, majd vetettem össze a saját étkezésemmel... Szóval ezen a téren is van mit változtatni! Habár sosem étkeztem rosszul, mégis, még ennél is többet akarok tenni az egészségemért!
  • Szerelem - Amit most megélek Vele, az csodálatos. Megvan benne minden, amire valaha is vágytam. Rengeteg nevetés, élmény, szeretet, szerelem. Viszont néha még így is meglepődök, hogy mennyi energiát és időt vesz igénybe a fenntartása, így hát, táblára vele. :)
  • Mozgás és spiritualitás - Elkezdtem jógázni és meditálni és nagyon szeretném még inkább életem szerves részévé tenni, mert nagyon sokat hozzáad a reggeli 10 perc is a hangulatomhoz. Főleg a 1,5 óra. ;)
  • Utazás, élmények - Igen! Igen! Igen! Világot látni, elefántot simogatni, sikló ernyőzni, tengerben, óceánban fürdeni, utazni... Alap volt, hogy erről sok képre lesz szükségem.
  • Család, barátok - Életem biztos pontjai.
  • Pozitív gondolatok - Csupán biztatásként és hogy kiegészítésként a többi téma erősítésére.

Ezek a fő pontjai az életemnek. Van, amiből nincs elég, van, amit szeretnék tartóssá tenni és van, amit "csupán" fent akarok tartani.

visual board

 

Mi az Álom-tábla titka?

A vizualizáció. Az agyunk nagyon érdekes szoftverként működik - igazzá teszi, amire gondolsz, amit elképzelsz, amit kimondasz. Vagyis, amikor levetítesz magad elé egy képet, legyen az egy álom vagy félelem, az agy nem érzékeli, hogy valóban megtörtént-e vagy sem, hanem igaznak veszi. A gondolatod segítségével az agyad egy idő után addig-addig dolgozik, amíg a valóságban is megteremti a levetített képet.

Hívhatjuk ezt teremtő erőnek vagy akár varázslatnak is, mindenesetre abban az alapfeltevésben remélem megegyezhetünk, hogy a gondolataink teremtik meg a valóságunkat.

Az Álom-tábla pedig pontosan ebben segít. Amikor ránézel, elképzeled, hogy ott vagy a tengerparton és élvezed a napsütést, hogy a Szerelmeddel korcsolyáztok és egymásra nevettek, vagy hogy élvezettel edzel a konditeremben. Bármikor is tekintesz rá az Álom táblád képeire, magadat fogod odaképzelni a helyszínekre és úgy fogod érezni, mintha már valóban ott lennél, mintha már megtörtént volna. Ez pedig nemcsak beindítja a folyamatokat, működésbe hozza a szinkronicitás , vagyis az "egybeeső véletlenek" törvényét, hanem nagyon erősen motivál is, amire nagyon is szükségünk van a megszokott hétköznapokban, hiszen mind tudjuk, milyen könnyű békésen belesüppedni a kellemes és biztonságos komfort-zónánkba.

inspiration

 

Elakadtál? Segítek!

Ha nem tudod, hogyan indulj el... Ha már elindultál, de nem látod, hogy merre... Ha igazából ötleted sincs, hogy milyen is az Álom-életed, akkor írj nekem nyugodtan az anna@stylemydream.hu e-mail címre, egyeztessünk időpontot a Jelenértékelő konzultációra és kezdjük el megtervezni a következő 6 hónapodat, amit coachodként végigkísérek.

Biztos vagyok benne, hogy Te már most tudod a választ az összes felmerülő kérdésedre, csak szükséged van valakire, aki támogat a döntéseidben és kimondja, amire mind vágyunk a szívünk mélyén:

"Meg tudod csinálni! Hiszek Benned!"

Ez a valaki pedig örömmel leszek, ha van kedved elindulni az Álom-életed felé vezető úton. :)

 

Szeretettel ölellek,

Anna ♥

Self-Love Coach

 

Álom-tábla_mockup_szoveg

Kattints és töltsd le! >>>

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarannacoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3711757003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása