Kollár Anna Self-Love Coach

Kollár Anna Self-Love Coach

Hiszem, hogy gyönyörű vagy.

2016. október 01. - Kollár Anna

love_yourself.jpg

 

Már sok oldalon jártál, ahol elolvashattad, hogy hogyan lehetnél vékonyabb. Milyen kezelésre menj, hogy eltűnjön a narancsbőröd. Melyik ebookot töltsd le, amiben megtalálod a számodra legmegfelelőbb étrendet. Melyik 30 napos has-fenék-kar kihívás végigcsinálásával jutsz közelebb a bikini-body-hoz. És mégis…

 

Miért nem megy?

Amikor a tükörbe nézel ugyanaz a nő néz vissza rád, aki az elmúlt hónapok, talán már évek során. Csalódottan, kicsit utálkozva. Mintha csak a negatívumaidat látná meg: “nem elég feszes, nem elég lapos, nem elég vékony”.

Pedig Te próbálkozol…

És néha sikerül, akár napokig hetekig eljárni az edző terembe, tartani a diétát, követni a mások által ajánlott tippeket és trükköket. És ilyenkor büszke vagy magadra, érzed, hogy most menni fog, most végig tudod csinálni.

De aztán....

Mégsem megy. Mert beleunsz, elfáradsz, egy nap helyett két hétig tart a “cheat day”, aztán tovább nyúlik a következő hónapra, mert már úgy is mindegy. Mert megetted azt az egy falat csokit, akkor a következő tábla már úgysem számít. Mert kihagytál egy edzést betegség miatt és újra érthetetlenné válik számodra, hogyan vetted rá magad múlt héten, hogy örömmel vedd fel az edző cipődet. Te próbálkozol, de mintha minden hiába lenne. Lehet, hogy Te csak egyszerűen nem vagy képes rá.

 

A probléma máshol van

Pedig meg tudod csinálni!

Csak eddig rossz helyen keresgéltél. Ugyanis nem a hasaddal van a gond, ami nem tűnik se elég feszesnek, se elég laposnak. Sem a hajad árnyalatával vagy hosszával, amin egy fodrász ollója és ecsetje könnyedén segíthetne...

Elárulok Neked egy titkot: mindez egyedül a TE fejedben dől el.

Képzeld el, hogy mindenki egy szemüveget hord, aki a környezetedben él - még Te magad is - és mindenkié más színű. Így van, akinek a világ rózsaszínben pompázik, másoknak a zöld, vagy éppen a szürke egy kevésbé barátságos tónusa színezi be a mindennapjait és a környezetét. Bár a szemüvegek nem látszanak, a tény attól függetlenül igaz. Hiszen biztos vagyok benne, hogy Neked is van olyan ismerősöd, aki minden eseménynek képes meglátni a pozitív oldalát, és beugrik egy olyan barátod arca is, aki viszont mintha mindig csak morogna.

 

A szépség abban a pillanatban születik meg, amikor eldöntöd, hogy önmagad leszel.

Te melyik színűt választod?

Hunyd be a szemed egy percre és képzeld magad elé az Álom-énedet, aki már most benned él, aki valójában Te vagy. Hogy néz ki? Hogy érzi magát a bőrében? Mi az első gondolata, amikor reggel felkel? Minek örül, miért mosolyog, miket olvas, hogyan fejleszti tovább magát?

Szerinted “Ő” milyen színű szemüveget hord?

Az én Álom-énem boldog. Észreveszi reggel a madarak csicsergését, egészségesen táplálkozik, banán palacsintát készít a Szerelmének reggelente, hálás a szüleiért, értékeli a barátait és minden nap arra törekszik, hogy jobb és jobb legyen. De nem sanyargatja magát, hanem pozitív szokásokat vesz fel, amik - bár az elején kicsit nehezére esnek - minden nappal közelebb viszik a céljához. Csinos, de nem a ráfeszülős-erölködős-egyfalatcsokiisbűn módon, hanem úgy, hogy finom és egészséges ételekkel táplálja a testét, imád edzésre járni és meditálni. Sokat olvas, szereti a munkáját és segít másoknak. És természetesen végtelenül nőies és mégis elegánsan vagány. :) Kicsi korom óta így képzelem el az ideális önmagam - aki valamiért az álmaimban legalább 10 centivel magasabb és mind a 10 centi a lábainál összpontosul. (Ennek a területnek a be nem teljesülését azt hiszem nyugodt szívvel képes vagyok elengedni. :D)

 

Mit teszek érte, hogy én magam lehessek az Álom-énem?

Hiszek magamban. Igen, tudom, ez néha piszok nehéz! De akkor is kitartóan mondogatom a mantráimat: ‘Feltétel nélkül szeretem magam. Jó vagyok. Értékes vagyok. Intelligens vagyok. Vonzó vagyok.’

Ismételgetem a mantráimat, mert tudom, hogy az agyam egy idő után igaznak fogadja el és minden nap tettekkel is dolgozok, hogy valósággá váljon. Bevetem a "legnagyobbaktól" tanult technikáimat és folyamatosan résen vagyok, amikor az Ego-lány - tudod, aki a füledbe zümmögi félelmeidet és emlékeztet erősségeidre - megpróbálja meggyengíteni a magamba vetett hitemet!

 

Gyönyörű vagy ma!

Neked mi a mantrád?

Kezd egy viszonylag egyszerű gyakorlattal. Este, mielőtt lefekszel és reggel, miután felkeltél - akár kötheted a fogmosás rutinjához is - nézz a tükörbe, egyenesen a szemedbe és mond ki hangosan (!!!): SZERETEM MAGAM, SZERETEM MAGAM, SZERETEM MAGAM. (Tipp: Ha cikinek érzed a lakótársad, párod előtt, akkor kapcsold be a rádiót, így nem hallatszik ki. ;)) Nem könnyű hangosan megszólalni saját magunk szemébe nézve. Nekem az elején kifejezetten nehezemre esett, már csak azért is, mert enyhén hülyének éreztem magam, amikor a tükör elé álltam. Aztán érdekes dolog történt, magamra mosolyogtam. Őszintén és jókedvűen. :) És nagyon jól esett ez az egyszerű gesztus saját magamtól!

Az első 'szeretem magam' mantrádat könnyedén ki tudod egészíteni azoknak a tulajdonságoknak a sorával, amiket szeretnél a magadénak tudni. Emlékszel az enyémre?  ‘Feltétel nélkül szeretem magam. Jó vagyok. Értékes vagyok. Intelligens vagyok. Vonzó vagyok.’ A gyakorlat akkor is nagyszerűen működik, ha magadban mondogatod, egészen addig, amíg el nem csitul az Ego-lányod és meg nem nyugszik a lelked! Ilyenkor nemcsak az önbizalmadat és a még fontosabb önbecsülésedet növeled, de a mantrád segítségével a stressz-érzetedért felelős kortizol hormon szintjét is csökkented. ;)

 

Álom-lányok

 

Ha egyedül nem megy?

Sok a külső zaj, ami letöri a lendületedet és elszívja az energiádat? Pedig tudod, hogy erre lenne szükséged? Ismerem az érzést… Volt, hogy olyan negatív környezetben dolgoztam, hogy egy idő után felvettem az irodai hangulatot és vittem haza magammal. Ami azt jelentette, hogy már nem csak a munkatársaim panaszkodtak állandóan, hanem én is szinte „fröcsögtem” magamból a panaszáradatot, mert egyszerűen képtelen voltam kivonni magamat a hatása alól. :(

Sajnos, könnyű belecsúszni a negatív-spirálba és ha mindenhonnan ezt „kapod”, akkor beleragadni sem nehéz. Viszont! Mint oly sok mindenben, akár érzed, akár nem – nem vagy egyedül! Ugyanis tele van a világ olyan csodálatos, jövő-fókuszú, pozitívan gondolkodó lelkekkel, mint Te! Csak meg kell keresni őket – vagyis minket! ;)

 

Sokszor ölellek és távolról is nagyon, nagyon hiszek Benned!!!
Anna ♥
Self-Love Coach

 

U.i.: Úgy érzed, hogy egy barátnődre különösen ráférne a 'szeretem magam' izomcsoportjának a megerősítése? Küld tovább Neki a cikket és bátorítsd, hogy használja a mantrákat! Minél többen fogjuk 'rózsaszínűnek' látni a világot és örömmel felkelni reggelente, annál boldogabb lesz a környezetünk is! Légy Te a példa a barátaidat, szeretteidet számára, így lesz a boldogságodnak hatástöbbszöröző ereje. ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarannacoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6411757053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása