Kollár Anna Self-Love Coach

Kollár Anna Self-Love Coach

Rólam

2017. március 08. - Kollár Anna

rolam_orulok_hogy_itt_vagy.jpg

Emlékszel, mikor még az a lány voltál, aki nem tudta mit akar?

Az a lány, aki egyik napról a másikra esett túl a napokon, mert

  • annyira erősen próbált megfelelni, hogy közben elveszítette az igazi énjét;
  • olyan nagyon be szeretett volna illeszkedni, hogy közben elfelejtette Ő maga mire is vágyik igazán;
  • olyan munkahelyet választott, ami jól mutat a CV-jében, ahelyett, hogy bízott volna önmagában és belevágott volna abba, ami után a szíve mélyén mindig is áhítozott;
  • annyira próbált tökéletesnek látszani, hogy inkább nem kezdett bele semmibe, nehogy véletlenül kudarcot valljon;
  • aki nem mert dönteni egy jelentős kérdésben sem, mert félt, hogy a végén megbánja és végül azon vette észre magát, hogy észrevétlenül elment mellette az elmúlt 5 év?

A lány, aki olyan erősen próbálkozott, hogy kívülről szépnek tűnjön és megfeleljen a társadalmi normáknak, de nem állt meg, hogy megvizsgálja, mi történik a szívében?

 

Felismerlek.

Mert én is voltam az a lány.

De ma már minden napba beleteszem a szívemet és a lelkemet is. Ma a szeretetet választom a félelem helyett.

A magabiztosság nem csupán a „jól érzem magam a bőrömben” érzést adja a kezedbe, hanem általa, mintha megnyomnád a bekapcsoló-gombot az Álom-életed felé.

És higgy nekem, Istennő, megérdemled, hogy azt az életet éld, amiről elalvás előtt álmodozol (még, ha egyelőre nem is hiszed el).

 

Kollár Anna vagyok,

Én vagyok az a diplomatikusan-szókimondó, Csipkerózsika-álmodból felébresztő, pozitív energiával feltöltő Self-Love Coachod, aki mindig is hiányzott mellőled.

A küldetésem, hogy olyan gyönyörű Nőkből hozzam ki a bennük rejlő lehetőséget és mutassam meg Nekik, hogy milyen végtelenül csodálatosak - mint amilyen TE is vagy! Hogy minden nap igazán ellenállhatatlanak lásson az személy, aki a leginkább számít: TE magad!

Mert megérdemled, hogy szeretve legyél, hogy meg tudd élni a pillanatokat és képes legyél tiszta szívvel megragadni az Élet adta mesés lehetőségeket!

Töröljük ki az összes felesleges és negatív gondolatot a fejedből, amit a belső Ego-lányod folyamatosan a füledbe súg.

Mert önmagunkat szeretni most már nem tabu!

Az álmom, hogy a Nők mindenhol bátran világgá merjék kiáltani ’igazán, feltétel nélkül szeretem magam’ és merjék megélni az igazi Énjüket!

Önmagad szeretete az életed mozgatórugója, ami végigszáguld az ereiden, fellobbantja az agyadat és kisugárzik tested minden porcikájából, feltöltve mindenkit, aki körülötted van pozitív energiával.

Minden, amit akarsz VELED kezdődik, Istennő!

Itt az idő, hogy végleg búcsút vegyünk az Ego-Lánytól!

 

rolam_orulok_hogy_itt_vagy2.jpg

Az én történetem

Mindig is nehezen hoztam döntéseket. Legyen szó, akár arról, hogy melyik egyetemre akarok jelentkezni, mi az a szakma, aminek az irányába fejlesszem magam, szakítsak-e vagy se, melyik edzéstípus számomra az igazi, vagy egyáltalán, hogy mit vegyek fel reggel.

A hezitálás, a döntésem helyességében való folyamatos kételkedés – éveket vett el az életemből. Féltem attól, hogy ha leteszem a voksom az egyik út mellett, akkor örökké azon a csapáson kell haladnom. Féltem attól, hogy rosszul fogok dönteni és így sokkal később fogom elérni a célomat. Féltem, hogy nem leszek képes szembenézni a nehézségekkel.

Így maradtam éppen ott, ahol aktuálisan tartottam.

Nem kezdtem el egy második szakot az egyetemen, nem csatlakoztam diákszervezethez, csak évekkel később mentem el gyakornoknak, nem szakítottam még akkor sem, amikor már tudtam, hogy így mind a ketten csak szenvedünk.

Nem mondom, hogy depressziós voltam, de, hogy voltak olyan mély hullámaim, olyan negatív völgyeim, amikor még a saját Anyukám is elkerült, hogy ne tudjam Őt bokszzsáknak használni, az biztos. És voltak olyan napok, amikor csak ültem az ágyamon, befordultam a fal felé és semmi mást nem tettem, csak sírtam.

Mert nem tudtam, mit tegyek. Nem tudtam, hogy mi az az irány, amerre elinduljak, mert azt sem igazán értettem, hogy mi a probléma velem!

Szerető és támogató család vett körül, ahol kiskoromtól kezdve mindent őszintén megbeszéltünk és mindig is hittek bennem. Csodálatos, pozitív barátaim voltak, akikre bármikor számíthattam, és akik mindig kiálltak mellettem. Az ország egyik legnevesebb egyetemére jártam, ahova maximális pontszámmal jutottam be és az első félévtől kezdve ösztöndíjas voltam. És az akkori barátom is mindig mindenben biztatott, hogy csináljam, keressem, meg fogom találni.

De nem ment.

Utáltam magam. Minden egyes nap csalódtam magamban. Néha csak álltam a tükör előtt, grimaszokat vágtam és bele-belemartam hasamba (a leggyengébb pontom), hátha feloldódik az állandó szorítás. Tudtam, hogy nem vagyok elég jó, és hogy egyáltalán nem az az ember vagyok, akit kislányként megálmodtam. Kövérnek, csúnyának, gusztustalannak és értéktelennek tartottam magamat. Néha azt kívántam, bárcsak egyáltalán ne is léteznék.

Egyben azonban teljesen biztos voltam: ezt a helyzetet senki más nem tudja megoldani, csak én.

 

Végre úton!

A megoldás nem villámcsapásként érkezett, hanem nagyon lassú, de biztos folyamat részeként. Rengeteg önismereti, önfejlesztő és spirituális könyvbe és hanganyagba ástam bele magam. Számtalan tréningen, tanfolyamon vettem részt, amik közül csak a pszichodráma több, mint egy egész éven át kísérte az életemet. És beszélgettem, hallgattam, figyeltem azokat az embereket, Nőket, akiknek már sikerült. Akik nemcsak mutatták, de meg is élték a teljességüket és boldogságukat – hiszen egy akartam lenni közülük.

2013 volt az áttörés éve. Ekkor ismertem fel a saját, személyesen kitapasztalt Boldogság-receptemet, amit újra és újra végigcsinálva mindig, minden egyes helyzetben és alkalommal magasabb szintre tudtam lépni. Nem volt benne semmi bűvészmutatvány, mégis feltöltött és emlékeztetett rá, hogy milyen is vagyok, amikor a legjobb Énemként élem az életem.

2013-ban már teljesnek éreztem magam – testileg, lelkileg és szellemileg is. Egy olyan állapotba jutottam, amikor már nem érdekelt, hogy mások mit mondanak rólam. Nem érdekelt, hogy mit gondolnak például majd akkor, amikor a bulizásról szóló 1 hetes nyaralásra én 3 könyvvel érkeztem meg, kimaradtam a délutáni iszogatásból, helyette elmentem futni és este is csak egy pohár valamit ittam meg. Teljesen felszabadultnak éreztem magam – azonban már a saját bőrömben, a saját értékeim szerint! És ekkor egyszer csak azt vettem észre, hogy súlya lett a szavaimnak.

Éreztem, hogy máshogy néznek rám, kíváncsiak, hogyan lettem könnyed és boldog, hogyan tudom ilyen csodálatosan érezni magam a bőrömben. Hogyhogy nem zavar, hogy szingli vagyok. Hozzám fordultak tanácsot kérni és az újonnan megismert emberek folyamatosan keresték a társaságom. Én pedig szeretek beszélni, hát hallgattam és figyeltem. :) Mert a beszédnek, az a legértékesebb része.

A következő kapcsolatomba már ezzel a tudatossággal mentem bele 2014-ben, hiszen pontosan tudtam, hogy mit akarok. Azt még nem, hogy hogyan fogom elérni, de azt tudtam, hogy mit. Így utólag, pontosan emiatt tartott viszonylag rövid ideig. Már nem hezitáltam, nem akartam megalkudni és mind a kettőnket boldogtalanságba sodorni, inkább továbbléptem.

Mondhatnám, hogy nem féltem, de hazudnék!

Féltem, hogy ennél jobb úgysem vár rám, hiszen az akkori barátom egy fantasztikus ember! Féltem, hogy örökre egyedül maradok és csak a még-nem-létező-macskáimmal oszthatom majd meg az életem. Féltem, hogy Ő hamarabb talál magának új párt és nem lesz lehetőségem visszatáncolni.

De léptem. És milyen jól tettem! Ha tudnád mennyi paradigmát hagytam hátra ezzel a szakítással! Igazi önismereti képzés volt maga a kapcsolat is, hát még a vége! Elengedtem a tökéletességre való ráfeszülésemet. Elengedtem a hiedelmemet, hogy egy kapcsolat csak akkor lehet jó, ha állandóan kompromisszumokat hozok és keményen dolgozok rajta. (Igen, vannak kompromisszumok és munka is, de nem mindegy, hogy mennyi!) És elengedtem egy részletesen kidolgozott álomképet, azt, amelyik az akkori jövő szcenáriómat festette le.

Fájt? Veszettül! De több lettem általa. Ahogy a Modern Istennőknek mindig mondom, mi, tudatosan gondolkozó Nők, csak felfelé tudunk bukni! :)

 

Az utolsó lökés

Majd elkezdődött 2015 és vele együtt Pongor-Juhász Attila három napos tréningje, ami mindent felforgatott! Apró hullámként indult, méghozzá a fantasztikus Master Mind csapatommal, amit 5-en indítottunk el a három napos tréning résztvevői közül. Ők addig tologatták a komfort-zónám határait, amíg elvégeztem a new york-i Institute for Integrative Nutrition fantasztikus Coaching képzését és belevágtam az első workshopomba. Majd megtartottam a másodikat és elindítottam az első 6 hónapos egyéni coaching programomat. 2016-ban pedig megírtam az első könyvemet, a Modern Istennők Kézikönyvét.

Ó, és azt már említettem, hogy ott ismertem meg életem Szerelmét is? Tudsz még rajta csodálkozni, hogy odavagyok az önfejlesztésért? :) :) :)

Tehát elindult a hullám, én pedig kapaszkodtam, ahogy csak tudtam, hogy le ne döntsön a lábaimról és meghatároztam azt a területet középpontként, ami nekem a legtöbbet adta az önismereti folyamatom során: az önszeretetet.

Így lettem Self-Love Coach.

 

self-love_coaching.jpg

Szereted magad?

Én igen! Feltétel nélkül szeretem és elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok!

De kérdezted volna ezt meg pár évvel ezelőtt! Emlékszel arra a részre, amikor a tükör előtt utálkozok, vagy amikor a fal felé fordulva sírok? Bizony, az is én voltam és mindez akkor kezdett el megváltozni, amikor a kockás has projekt helyett a ’szeretem magam’ izomcsoportom megerősítésére helyeztem a hangsúlyt.

Ego-lány: „Amikor minden a helyére kerül, akkor majd szeretem magam és békére lelek.”

Istennő: „Elfogadom és szeretem magam, ezáltal minden a helyére kerül.”

Kérlek, most olvasd el még egyszer, ugyanis ebben a két sorban minden benne van! Bár gyakorlatilag csupán annyi történt, hogy a két tagmondatot megcseréltem, mégis egész PA-RA-DIG-MA-VÁL-TÁS következik be a sorrend megfordítása által!

Talán nem ismerlek személyesen, mégis, mintha hallanám a gondolataidat – pontosabban az Ego-lányodat. (Vagy talán csak azért érzem így, mert ezerszer hallottam a coachingosaimét és a sajátomat is. :))

„Majd akkor fogom szeretni magam, ha már lefogytam. Ha már újra szép a bőröm és végre nem vagyok ilyen ragyás. Ha már bejutottam az egyetemre, megszereztem a nyelvvizsgáimat, lediplomáztam, felvettek gyakornoknak és megkaptam azt az állást, amire mindig is vágytam. Majd akkor fogom szeretni magam, ha lesz egy barátom, aki odavan értem és minden nap kíván és kiemeli, hogy milyen gyönyörű vagyok. Ha majd lesz egy saját lakásom, kifizetem a hitelemet, kibékülök a szüleimmel, jó kapcsolatban leszek a testvéremmel, rendszeresen járok edzeni és mindig egészségesen étkezek. Majd szeretem magam, ha a gyerekeim lediplomáztak és az unokáim biztos anyagi háttérrel rendelkeznek. Stb. Stb. Stb.…..”

Ugye ismerős legalább 3 mondat a fentiek közül? Tudtam én, hogy ismerlek! :)

Hiszen ezek az én mondataim is!!! Az én Ego-lányom mindig 3 kiló mínuszhoz és álomfizetéshez kötötte a szeretetet. Haha! Elárulom, hogy ugyanaz a 3 kiló most is ott van és köszönöm, ragyogóan érzem magam a bőrömben. :) Biztos fizetés? Vállalkozóként erre még várok pár évet, de még sosem imádtam ennyire a hivatásomat! :)

Mi változott? ÉN!

A gondolkodásmódom és a hozzáállásom. Az, ahogyan a világot és magamat látom és értékelem. A szokásaim és rutinjaim, amik feltöltenek, nem pedig leszívják az energiámat. A céljaim, a bátorságom, az, hogy már egyáltalán nem akarok tökéletes lenni és nem is várok a tökéletes pillanatra, mert sosem jön el.

Semmi sem változott meg és mégis minden egyes fű, fa, lélek megváltozott körülöttem. Egyszerűen azért, mert már máshogy érzékelem őket. És máshogy tekintek magamra is.

SZERETETTEL.

 

Self-Love Coach vagyok.

Amikor a Life Coachingon belül szakterületet választottam, nem is volt kérdés, hogy mi az én utam. Azt akartam és azóta is azon dolgozok minden nap, hogy minél több csodálatos és gyönyörű Nő, aki nem bízik magában és értéktelennek látja magát – átessen ugyanezen a paradigmaváltáson, mint amin én mentem keresztül.

Küldetésem, hogy minél többen tudjuk bátran felvállalni, hogy igen, ez vagyok én és bizony, feltétel nélkül szeretem és elfogadom magam!

Ezért lettem Self-Love Coach. Emiatt írtam meg a Modern Istennők Kézikönyvét, vezetem a blogomat, a Facebook oldalamat és alapítottam meg a Modern Istennők zárt Facebook csoportját is.

Miattad, aki még nem képes szeretni magát.

Aki úgy érzi, hogy nem elég jó.

Aki tudja, hogy ennél több van benne, de nem tudja, hogyan férhet hozzá a belső erejéhez.

Aki álmodozik, mégis visszafogja magát, ha megvalósításra kerül a sor.

Aki úgy érzi, meg kell alkudni a jelenlegi kapcsolatával/ környezetével/ karrierjével/ testalkatával, vagyis az életével, mert nem tudja, hogyan változtathatna rajta – és nem is hisz benne, hogy képes rá.

Az én történetem csodálatos, mert most ezen a szemüvegen keresztül látom. És szeretném, hogy Te is megtaláld ezt a szemüveget, előhozd a benned élő tudatos és ragyogó Istennőt, az igazi Énedet, aki a szeretetet választja.

 

Van kedved velem tartani az önismereti utadon? :)

 

 

Szeretettel ölellek és végtelenül hiszek Benned,

Anna ♥

Self-Love Coach

Email: anna@kollarannacoach.hu

Facebook: facebook.com/kollarannacoach

Honlap: www.kollarannacoach.hu

Modern Istennők Kézikönyve: kollarannacoach.hu/modern-istennok-kezikonyve-kollar-anna

boldogsag-recept_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarannacoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8412321511
süti beállítások módosítása