Kollár Anna Self-Love Coach

Kollár Anna Self-Love Coach

Kik azok a Modern Istennők?

2016. október 01. - Kollár Anna

hogyan_latlak_teged.jpg

Már lassan egy éve játszom a gondolattal, hogy megszólítsam a Benned lévő istennőt. Újra és újra belefogalmaztam a cikkeimbe, Facebook posztjaimba, majd újra és újra kitöröltem és helyettesítettem valami lágyabbal, könnyebben befogadhatóval. Miért?

Mert éreztem, hogy ennek a szónak ereje van! Olyan plusz töltettel rendelkezik, amiben nem voltam biztos, hogy képes vagyok vállalni. Aztán a nyár eleji workshopomon a szó ismét jelentkezett, méghozzá az egyik résztvevőtől.

Ismered a 'szeretem-magam' izomcsoportot megerősítő leghatékonyabb gyakorlatomat, amit minden előadásomon és workshopomon használok? Ha nem, akkor elmesélem Neked. A feladat lényege annyiban áll, hogy a saját szemedbe nézve, E/1-ben mond ki hangosan a következő mondatokat: “Szeretem magam. Szeretem magam. Feltétel nélkül szeretem és elfogadom magam.”

Csoda egy gyakorlat, nem véletlenül lett az előadásaim szerves része, hiszen csökkenti a kortizoll, vagyis a stressz-hormon szintedet és megemeli a tesztoszteron-szintedet, vagyis sokkal magabiztosabbnak és határozottabbnak érzed magad a szavak ismételgetése után. Főleg, mivel E/1-ben fogalmazol, így az agyad automatikusan befogadja és azonosítja magát a kijelentéseddel. Még akkor is, ha csak a villamoson ülve ismételgeted magadban. ;)

A nyár eleji Self-Love Workshopomon ismét elővettem a gyakorlatot, amikor az egyik résztvevő csavart rajta egyet és elmesélte, hogy egy barátja a szeretem magam ismétlése helyett a következőt javasolta Neki:

“Én egy szexistennő vagyok.”

A lányok bomlottak a nevetéstől, én pedig csak tátottam a számat. Ismét megjelent a szó, egy még erősebb formában - szexistennő. Na, ha ennek nincsen ereje, akkor semminek! Így innentől kezdve, hála Szilvinek, új gyakorlattal bővült a készletem. A helyzet innentől kezdett elég egyértelművé válni…

A nyáron ugyanis elkezdtem egy elég nagy projekten dolgozni, aminek részleteit lépésről lépésre fogom megosztani Veled és aminek a végeredménye egy olyan zárt, pozitív, támogató közösség lesz, amit minél hamarabb nevén akartam nevezni. Így jutottam vissza a Modern Istennőkhöz.

 

Kik azok a Modern Istennők?

Modern Istennő minden olyan Nő, aki nap, mint nap törekszik rá, hogy kihozza magából a legragyogóbb, legboldogabb, legjobb Énjét. Aki élvezi, hogy Nő lehet, teret ad a pillanat megélésének és a spontaneitásnak. A Modern Istennő nem fél kilépni a komfort-zónájából, sőt, törekszik rá, hogy minél gyakrabban megtegye, hiszen tudja, hogy a határain kívül történnek meg a csodák. Hisz a saját erejében és igyekszik eltávolítani magát az Ego-lánya felesleges lehúzó gondolataitól.

A Modern Istennő tudja, hogy eszik-e vagy isszák a zöld smoothiet, igyekszik tisztán étkezni, de nem omlik össze, ha időnként becsúszik egy cappuccino a zöld tea helyett, vagy egy sajttorta. Nem a kalóriák, hanem az egészség vonzásában éli az életét - legalábbis törekszik rá. :p Tudja, hogy nem tökéletes és, hogy pontosan a tökéletlenségei különböztetik meg mindenki mástól. Fel meri vállalni, ha hibázik és szembenéz a felelősséggel, amivel a döntései járnak. Szenvedéllyel szeret, meg meri nyitni a szívét a csalódásai után is és ki meri jelenteni, hogy ‘én ennél többet érdemlek’. Tudatosan keresi a pozitív társaságokat, inspirációkat, előadásokat, önfejlesztési lehetőségeket, mert tudja, hogy ezektől lehet még több, még árnyaltabb a személyisége.

  • A Modern Istennő Istent keres maga mellé, aki hasonlóan tudatosan törekszik a legjobb Énjét kihozni magából és értékeli, elismeri, támogatja a Nő isteni oldalát.
  • A Modern Istennő Te vagy. Meg én. Meg a legjobb barátnőd. És persze az Anyukánk.
  • Modern Istennő minden egyes Nő, aki nem hajlandó megalkudni. (Na, attól kiborulok!!!) Aki nyitott az újra, a változásra, a jóra, a nevetésre és a fejlődésre.

beauty2.jpg 

Akarsz Modern Istennő lenni?

A napjaid hány százalékában éled meg istennői oldalad? Én őszinte leszek, nagyon sokáig nem is foglalkoztam ezzel a gondolatvilággal, így maximum a hány százalékban élem meg a nőiességem kérdésre tudtam volna válaszolni - és arra is annyit mondtam volna, hogy kihúzom reggelente a szemem és minden nap igyekszek Nőként kinézni.

Nem hangzik túl biztatóan, azt hiszem ebben egyetérthetünk!

Pont ezért is írtam meg a Modern Istennő Útmutatót és indítottam el egy 30 napos Modern Istennő kihívást, amivel a 28. születésnapomat is szeretném megünnepelni. :) (Indulás: október 24. Születésnapom: október 23. Kezdjük stílusosan ezt az évet! :)) És ezért invitállak Téged is, hogy dolgozz a belső istennőd felébresztésén, hiszen ezzel a szemmel nézve még az ősz is sokkal ragyogóbbnak tűnik!

 

Mit kell tenned, hogy Modern Istennővé válj?

Semmit! Már most az vagy!

Ahhoz viszont, hogy valóban meg is tudd élni, először is töltsd le a Modern Istennő Útmutatómat, amiben megmutatom, hogyan gyűjtsd össze a Neked legistennőibb tevékenységeket és megosztom Veled a saját listámat is 1-2 pikáns ponttal. ;)

Következő lépésként pedig csatlakozz a zárt Facebook csoportunkhoz, ahol a kezdésig rengeteg Modern Istennő Tippet és még több szuperjófej Istennőt ismerhetsz meg!

 

Tudsz ennél jobb őszi programot? ;)

Hívd meg barátnőidet is és inspiráljátok egymást!

 

Szeretettel ölellek Modern Istennő társam!

Éljük meg életünk legistennőibb őszét!

Anna 

Self-Love Coach

 

facebook-event_modern-istenno.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarannacoach.blog.hu/api/trackback/id/tr111757079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása